miercuri, 20 decembrie 2017

Cate cadouri ar trebui sa primeasca un copil de la Mosu’?


1, 5, 10? Oare exista vreun numar perfect de cadouri?

Hmmm, nu stiu de ce lucrul asta ma face sa ma gandesc la efectele Craciunului pe termen cel putin mediu.

Haideti sa nu ne ascundem dupa deget! Efectele Craciunului pe termen cel putin mediu sunt: gaura din bugetul familiei, kilogramele in plus, frustrarile acumulate care ies la suprafata in familie si tonele de jucarii care se aduna intr-un munte de nervi ca doar tu le vei strange bucurie si abundenta.

La noi in familie, mare bucurie s-a revarsat asupra bunicilor cand au aparut Emma si Iris! Prilej de facut cadouri multe de sarbatori pentru nepoatele lor dragi si scumpe! Si stiti ca, la romani, cadourile vin in doua valuri: Mos Nick si Mos Santa. Si se strangeau, nene, nu gluma! Asa ca la al treilea Craciun cu copiii, in urma SWOT-ului facut de mine si Florin, ne-am anuntat cat mai diplomat bunicii ca noi am decis ca, de Mos Nicolae si mai ales Mos Craciun, fetele sa primeasca UN SINGUR CADOU de caciula din partea familiei formata din mama, tata si cei patru bunici (sa lea dea Creatorul sanatate!). Spre mirarea noastra, nu am intampinat rezistenta, ba chiar bunicilor li s-a parut o idee buna.
E drept ca ai mei parinti nu s-au putut abtine la inceput sa le mai cumpere cate un mic cadou, avand Auchan-ul (prea) aproape de ei (bine ca nu stau langa Jumbo!) dar am convenit cu ei ca le pot cumpara in plus, daca vor, ceva nemaipomenit si indispensabil dar cu conditia ca "minunea" sa nu depaseasca suma de 15 lei de fetita, ca sa nu adunam din nou zeci de jucarioare de unica folosinta.

Asa ca acum copiii nostri primesc fiecare UNUL, MAXIM DOUA cadouri de Craciun si este ceva ce isi doresc ele mult mult mult, de exemplu costumatie de Elsa (e singurul cadou pe care mi-l amintesc la ora asta, asa de importante si indelung folosite au fost cadourile de Craciun 😊 )

Dar in viata copiilor nostri mai exista si prietenii nostri (nasi, fini, vecini etc), care vor si ei sa le cumpere ceva de Craciun. Si atunci ne-am gandit asa: fetele noastre stiu ca Mos Craciun e o legenda si ca fiecare dintre noi poate fi Mos Craciun si poate face o bucurie cuiva
Deci, pentru bucuria lor, le rog sa imi enumere cateva dorinte, eu le notez si le transmit mai departe spiridusilor" care ne suna si cu care facem schimb de liste de dorinte 😊 E ATAT DE SIMPLU! Si le sunt recunoscatoare din tot sufletul dragilor nostri prieteni ca sunt atat de deschisi incat sa putem discuta direct la obiect 😊

Desigur ca incercam sa pastram cererile intre prieteni rezonabile si de bun-simt (carnetele, carti, bentite, agrafe, fustite, set de lego, dar nu Elsa si padurea fermecata sau mai stiu eu ce grozavie!) si ne bucuram impreuna de fiecare data cand vedem fetele incantate ale copiilor nostri, care primesc exact ce si-au dorit (nu ce ne-am fi dorit noi cand eram ca ei 😊 ).

Si in fiecare an le arat fetelor fotografii cu fetele fericite ale copiilor care primesc haine stranse si/sau donate de noi pentru ei, pentru ca as vrea sa constientizeze ca sunt copii care nu au nici macar incaltaminte sau rechizite si care nici nu indraznesc sa viseze mai sus de o punga de bomboane, ca este bine sa fim recunoscatori pentru ceea ce avem si ca putem darui mai departe o raza din bucuria noastra.

Sper sa va inspire sau sa va puna pe ganduri ideea mea de a opri formarea muntilor de jucarii, iar daca aveti alte idei sau nu sunteti de acord cu mine, m-as bucura sa imi scrieti intr-un comentariu la articol.

Spor la pregatiri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.