marți, 16 ianuarie 2018

Ce este un Fabric Shaver şi de ce mi-aş cumpăra aşa ceva?


Vorbeam odată cu cumnata mea despre haine şi mă plângeam că mi s-a scămoşat un cardigan şi că trebuie să îmi cumpăr altul. Şi atunci s-a întâmplat! Nu, nu a scos brusc din geantă un bidon de balsam, sfătuindu-mă să îl folosesc şi promiţându-mi că voi regăsi negreşit pufoşenia ilicului.
Nu, ea m-a întrebat direct dacă am auzit de fabric shaver şi dacă nu mi-ar plăcea să am aşa ceva.
Şi aşa am descoperit eu, cu mare încântare, fabric shaverul, acest „epilator” de materiale care, practic, ce face? Îndepărtează scamele formate pe suprafaţa materialului şi care se ţin "scai" de el.😊
Sigur că am putea ridica din sprânceană şi am putea spune: dabenzile alea de îndepărtat scame, de la Ikea, nu ne mai „place”? Ba ne place! Alea sunt bune atunci când pe material s-au pus scame, nu când s-au format acolo şi se ţin ţepene, de nu poate omul să te "perie" şi să-ţi atragă mieros atenţia: "Vai, era să ai o scamă!"
Că tot e sezonul reducerilor acum, că tot e frig afară şi eu, una, mi-aş cumpăra 10 cardigane în cele mai turbate culori, m-am gândit că mai bine vă recomand să aruncaţi un ochi şi pe site-urile de profil, poate găsiţi la vreo promoţie acest minunat aparat de îndepărtat scame.
Pe piaţa din România văd că sunt mai multe modele (google "aparat de curatat scamele"), dar eu am un Philips Fabric Shaver simplu şi foarte uşor de utilizat, care îndepărtează scamele şi lasă materialul fin. Nu există pericol de agăţare sau altfel de deteriorare, din experienţa mea, dar ar fi bine să nu aveţi nici pretenţia de a vă face ca nou puloverul moştenit de la bunica, de când era ea fată mare.
Ştim bine că materialele se deteriorează de la spălat, de la purtat, de la standardele de calitate în domeniu tot mai joase, pentru că altfel s-ar destrăma sfântul consumerism mai repede ca puloverul cumpărat acum trei luni. Dar tocmai cu gândul la a face un pas înapoi în faţa acestui consumerism mi-am permis să vă fac această recomandare.
Şi ştiţi care e treaba cu cardiganele, că sunt nişte piese foarte importante într-o carderobă-capsulă (un exemplu aici), aşa că parcă nu ne-ar strica să recondiţionăm cardiganul de anul trecut şi să folosim banii cu care am fi cumpărat unul nou pentru a ne cumpăra accesoriul ăla pe l-am tot vânat la reduceri.
Spor la shopping, acest money shaver al societăţii noastre proaspăt-capitaliste!😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.