miercuri, 8 martie 2017

MICILE FEMEI



Emma mea a vrut să se tundă cât mai scurt. 

Prima oară când a vrut să i se taie părul, acum 4 ani, am avut un şoc. Să văd buclele ei de aur, buclele ei perfecte zăcând pe jos a fost un şoc pentru mine, care nu am putut purta părul lung în copilărie!

Emma a vrut duminică să fie tunsă cât mai scurt. A dat indicaţii cu precizie şi siguranţă iar când hairstylistul a terminat cu ea, s-a ridicat, s-a privit în oglindă şi a spus cu toată convingerea şi încrederea în sine "Îmi place!" şi s-a simtit bine aşa.

Iris a vrut şi ea să i se taie părul dar după prima şuviţă scurtată, s-a răzgândit. Ea a avut curajul să se răzgândească şi să spună ce vrea ea cu adevărat. Acum şi părul ei este mai scurt dar tot lung e, dacă înţelegeţi cum vine asta:))

Le-am admirat cum au rămas neclintite în faţa hairtsylistului şi a fanilor lor, care le spuneau că e mai frumos cu părul lung, că uite ce păr frumos au, bucle, aur, valuri etc. 

Sper ca fiecare opt martie şi orice zi din viaţa lor să le găsească la fel de sigure pe ceea ce îşi doresc şi în acelaşi timp, sper să aibă mereu curajul să recunoască atunci când greşesc, să spună că s-au răzgândit, că nu mai vor şi să rămână neînduplecate la orice rugăminte care nu va avea ecou în inimile lor.

Mai sper ca ele să ştie să privească întotdeauna în adâncul lor şi să îşi amintească mereu cine sunt ele, indiferent de influenţele din jur.

Mi-aş dori să fim noi primele care ne oferim încredere, fericire, mulţumire şi blândeţe, începând cu noi însene şi să creştem odată cu femeile care cresc alături de noi.


La mulţi ani!


P.S. Legendă:
Hairstylist: mama mea, bunica lor
Fanii lor: tata şi bunica mea 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.