luni, 27 martie 2017

Solidaritatea la femei




Sursă foto: Pinterest


Suntem trei femei şi 6 viitoare femei, momentan fetiţe.


"Esti cea mai rea mamă!" îmi strigă Emma, supărată că nu o las să facă ceva ce ar pune-o în pericol!


"Da!" zice şi Iris.


"Ba nu, eu sunt cea mai rea mamă!" spune prietena mea.


O privim toate uimite.


"Eu sunt cea mai rea mamă pentru că eu am trei fetiţe care voteaza pentru mine!"


Fetele privesc nedumerite la feţele mămicilor.


"Mie nici măcar nu mi s-a spus până acum că sunt cea mai rea mamă dar oricum, eu am doar o fetiţă deci aş avea un singur vot!" spune, amuzată, cealaltă prietenă, încercând să pară dezamăgită.


Le-am bulversat total pe astea mici!:) Nu mai ştiu cum s-a încheiat conflictul şi nu asta e important acum, ci voiam să subliniez susţinerea primită de la alte femei în momentul în care aveam cea mai mare nevoie.


Ca în momentele în care ne trimitem, pe messenger, poze în care se vede cât de dezordine e în casă la fiecare dintre noi. 


La fel ca atunci când eu mă simţeam atacată şi neînţeleasă şi singură iar Ele mi-au scris "Noi cu tine ţinem!" Priceless!


De ceva vreme, am descoperit că e aşa de bine să ai alături câteva femei cu care eşti pe aceeaşi lungime de undă şi împreună cu care să practici o metodă excelentă de relaxare -jemanfişismul- dar şi compasiunea şi susţinerea reciprocă. E bine să ai în viaţa ta câteva femei de încredere în faţa cărora să îţi poţi arăta vulnerabilitatea, fără să te simti judecată. Şi care să îţi dea încredere, speranţă şi ciocolată. Sau pe scurt: Here, have some wine! Pentru cunoscatori ;) 


Nu trebuie să fim toate prietene, să ne zâmbim fals şi să ne zicem “iubita”. Cred că ar fi de ajuns ca fiecare să ne vedem de propria persoană şi de prietenele cu care rezonăm.


Cred că femeia româncă şi-ar face o mare favoare dacă s-ar concentra mai mult pe ea insăşi, dacă şi-ar acorda, în primul rând, ei mai multă atenţie şi dacă ar cultiva cu celelalte femei relaţii de susţinere reciprocă şi constructivă, în detrimentul relaţiilor bazate pe concurenţă şi bârfă.

Putem rupe tradiţia! ;)

Mi-aş dori ca, indiferent de luna în care ne aflăm, să avem mereu puterea să găsim în noi lumina aceea care ne face unice şi minunate şi sursa de inspiraţie pentru întreaga lume!

2 comentarii:

  1. Pare asa comlicat sa fii mamica... Si eu de ceva vreme am descoperit si chiar sunt in cautere a acestor "câteva femei cu care eşti pe aceeaşi lungime de undă" :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.